Tuesday 12 December 2017

Mecz attax handlowa karta gra online


Rozpocznij i zakończ wszystkie kolekcje Match Attax tutaj Data premiery meczu Attax 1617 dla kolekcji kart Premier League to 29 września 2018 r. - Wszystkie nowe karty Match Attax są teraz w magazynie, gotowe do błyskawicznej dostawy Ta kolekcja sezonów oferuje więcej 100 Kluby, Edycje limitowane, Błyszczący człowiek meczu, Gwiazdy oraz nowy Changer, Assist Kings i Freestyler zwiększają Twoją drużynę i pomagają wygrać więcej meczów Attax przeciwko twoim znajomym Nowy sezon 201817 Premier League Match Attax football kolekcja kart będzie dostępna w magazynie tutaj 1-sza wcześniej niż gdziekolwiek indziej, jak zwykle. ATTAX Upewnij się, że zarejestrujesz się u nas teraz, aby być pierwszym, który otrzyma kody rabatowe i kupony do zwrotu pieniędzy, a także wyśle ​​e-mailem, gdy tylko będą dostępne najnowsze karty i gotowe do wysłania. Nie marnuj pieniędzy, kupując paczkę po paczce, gdy tylko masz na to ochotę. Potrzebujesz tych ostatnich kilku brakujących kart - Zaoszczędź kupując wszystkie brakujące karty Atataxów, których potrzebujesz teraz Dopasuj Attax Anglia 2017 2017 2017 Mecz Attax Anglia Mistrzostwa Świata 2017, Mecz Attax Euro 2017 i Mecz Attax Anglia Mistrzostwa Świata 2017 Kolekcje kart kolekcjonerskich są wciąż dostępne - ale bądź szybki, ponieważ karty z poprzednich lat są teraz bardzo ograniczone. Match Attax 2009-2018 Wszystkie karty z poprzednich sezonów są nadal dostępne do zakupu, ale dostawy tych kart są ograniczone i staną się rzadkie i trudne do zdobycia. Regularnie aktualizujemy wszystkie akcje, więc sprawdzaj, czy ta karta, której potrzebujesz, powróciła na stanie i zaoszczędź pieniądze, kupując u nas, aby upewnić się, że lista kontrolna jest kompletna. Wszystkie nasze karty są w magazynie, gotowe do natychmiastowej wysyłki - Nie zapomnij - BEZPŁATNA dostawa w Wielkiej Brytanii przy każdym zamówieniu i BEZPŁATNA dostawa międzynarodowa jest dostępna Uwaga Rodzice Naszym celem jest dostarczenie wszystkich indywidualnych kart do gry, których potrzebujesz w najniższych cenach, aby pomóc Ci zaoszczędzić pakiet i oszczędzić ci tych strasznych stosów kart wymiany. zaoszczędzić pieniądze na kupowanie pojedynczych pakietów kart, gdy potrzebujesz tylko tych kilku brakujących kart Match Attax. POLECAM DO FOOTBALLCARDDDIRECT NUMBER 1 DO KART FUTERAŁÓW STICKERS Footballcardsdirect jest idealnym miejscem do odnajdywania piłkarskich kart i naklejek z Wielkiej Brytanii i całego świata. świat. Jako firma prowadząca działalność w pełnym wymiarze czasu, zapewniamy klientom profesjonalną i niezawodną obsługę, jakiej można oczekiwać od najlepszych dostawców naklejek Match Attax, Adrenalyn XL i Panini w Internecie. Jako kolekcjonerzy od dzieciństwa (wiele lat temu) wiemy, czego oczekują kolekcjonerzy i chętnie zapewnią tę usługę dzięki wieloletniemu doświadczeniu. Niektórzy obiecują wiele i odejdą jutro, jesteśmy tu na dłuższą metę. PRAWDZIWY PEŁNY DZIAŁALNOŚĆ BIZNESU, NIE BULL, BEZ FAKTÓW RABATY, PRAWDZIWE NISKIE CENY PRAWDOPODOBNIE NAJLEPSZY WYBÓR KART FOOTBALLA NAKLEJKI AMERYKAŃSKIE W WIELKIEJ BRYTANII I WOKÓŁ ŚWIATA POWYŻEJ 17,500 RÓŻNYCH KART DOSTĘPNYCH TERAZ WSZYSTKIE KARTY ZWOLNIANE W WIELKIEJ BRYTANII ATTAX ADRENALYN XL KARTY SĄ MARKĄ NOWĄ BEZPOŚREDNIO OD PAKIETY, KTÓRE NIE JESTEŚMY HANDLOWI LUB KUPIĆ JEDEN UŻYWANY, W JAKI SPOSÓB NIEWIELKIE KONKURENCJE 1,00039S WIĘCEJ ELEMENTÓW, KTÓRE MAJĄ ZOSTAĆ DODANE, WIĘC PRZECHOWYWAĆ KONTAKT Z POWROTEM POWYŻEJ 33,500 POZYTYWNEJ OPINII W NASZYM SKLEPIE EBAY - NAZWA UŻYTKOWNIKA: SOCCERCARDSDIRECT - SPRAWDZONA ZAUFANA TRACK RECORD I BRAK UKRYCIA, KTÓRYCH JESTEŚMY, ZAPOZNAJ UKRYTYCH UZYTKOWNIKÓW PO BOX. POPULARNE SEKCJE: MATCH ATTAX (INC NON UK) - ADRENALYN XL (INC NON UK) - PANINI NAKLEJKI - KARTY TOP AAMPBC Jeśli szukasz konkretnego gracza lub klubu, użyj pola wyszukiwania na górze strony WYSYŁKA UK - funt 1 .25 W PRZYPADKU ZAMÓWIEŃ Z POJEDYNCZYMI KARTAMI POD WZGLĘDEM FUNDUSZY 20 POTRZEB KLIENTÓW PROSZĘ ZOBACZYĆ TABELĘ WYSYŁKI ZA KOSZTY Wszystkie zamówienia w Wielkiej Brytanii powyżej 20 funtów i wszystkie zamówienia na całym świecie powyżej 50 funtów otrzymają DARMOWĄ WYSYŁKĘ POWYŻEJ WYSYŁKI MAJĄ ZASTOSOWANIE WYŁĄCZNIE DO POJEDYNCZYCH KART lub NAKLEJEK, NIE MA ZASTOSOWANIA DO ZESTAWÓW, PUDEŁEK , PUSZKI, PAKIETY STARTOWE (USZKODZONE LUB ZRÓŻNIONE) LUB INNE ELEMENTY. ZOBACZ WSZYSTKIE KOSZTY WYSYŁKI W WIĘKSZYCH SZCZEGÓŁACH. Wszystkie płatności online są obsługiwane przez Paypal i są 100 bezpieczne. Polecane produkty 336 RB LEIPZIG - MATC. PAKIET 100 MIĘKKIEGO SLEEV. Zawsze jesteśmy na l. MC12 FERNANDINHO - MA. 7 ROBERT WILLIAM ROBS. 056 WEST BROM (GARETH. 213 DEREK PARLANE - S. PANINI ADRENALYN LALIG, 458 BONUCCI BUFFON. Feb 12 2017, 12:55 11josh08. Sprawdź swój Topic33 s13.zetaboardsFootballCardstopic 9039565 14 stycznia 2017, 12:23 Tollyman. Futera liverpool 2017 Oferta BOGOFF - s13.zetaboardsFootballCardstopic90339501new Paź 8 2018, 04:31 PM dakbryncae Potrzeba Champ Lge 1516 używanych na żywo kodów kart LE1, LE4, LE6, LE7, LE8 DO KOLEKCJI Aug 20 2018, 11.15 Tollyman. Futera Unique 2018 FCF Oferta s13.zetaboardsFootballCardstopic75907261new Jul 3 2018, 07:49 PM gt6943 Happy Birthday Tollyman cze 23 2018, 07:31 ofb1988 clunky, co powinno powiedzieć Jun 23 2018, 07:30 ofb1988. Właśnie zaczęło się w ostatniej naklejce, swapstick jest clunk, przestarzały i trudny w nawigacji Jun 18 2018, 16:26 EthanB czerwienie, swapstick dla mnie Jun 17 2018, 10:06 PM Corcevado, które strony używają ludzie do listy kontrolnej i do zamiany robię laststicker Jun 16 2018, 07:07 PM Pricey JNR. Hej ludzie Zaloguj się, żeby napisać wiadomość Statystyki forum 71 użytkowników online w ciągu ostatnich 120 minut (14 członków średnio 57 głosów średnio middot 0 anonimowych) Wszystkich postów na forum: 231,849 Łącznie członków: 5,958 (najnowszy członek jest barisons) 12 lipca 2017, 09:31. rekordowa liczba użytkowników wynosiła 822. Pracowaliśmy nad regułami ponownego użycia kart Match Attax jako bardziej płynnej gry piłkarskiej. Poniżej przedstawiamy podstawowe zasady, z którymi graliśmy, i wkrótce opublikuję zaawansowane zasady (po ich wpisaniu). Przesłałem również plik pdf, więc mam nadzieję, że wkrótce możesz pobrać najnowszą wersję. Wszystkie komentarze zostały z wdzięcznością przyjęte. I przepraszam, jest trochę sucho bez grafiki w pdf i pracowałem nad ilustrowanymi przykładami. Dopasuj attax - cel. Dopasuj cel Attax. to prosty zestaw reguł do korzystania z kart Match Attax w grze, która gra bardziej jak gra w piłkę nożną niż standardowy styl Top Trumps Match Attax. Żadne dodatkowe kostki ani ekwipunek nie jest wymagany, oprócz żetonu reprezentującego piłkę, tylko kart Attax. Koncepcją gry jest zdobywanie kolejnych bramek. Zrobisz to, przesuwając piłkę dookoła boiska, budując bonusy do przenoszenia, gdy wykonujesz manewr przeciwnika, przed uderzeniem piłki w tył siatki. Mam Nie, potem czytaj dalej i może zagraj kilka razy powoli, zanim zaczniesz odpowiedni mecz. Każdy gracz będzie potrzebował Drużyny składającej się z 11 kart Attax i talii Meczów. Będziesz także potrzebował tokena do reprezentowania piłki, który miał tyle szczęścia, że ​​miał gumę podobną do piłki nożnej, ale moneta zrobi lub nawet kolejną kartę Match Attax. Na razie nie martw się o menedżerów, sędziów i zamienników, a dołącz do nich, gdy przyjrzymy się kilku zaawansowanym lub dodatkowym regułom w innym poście. Ocena gwiazdek jest wyśrodkowana na każdym z różnych projektów kart i jest kluczowym elementem do gry w Match Attax - Goal. Wartości ataku i obrony są również używane w niektórych elementach podstawowej gry, ale bardziej w niektórych zaawansowanych regułach gry. Talia meczowa to 30 kart i służy do grania. Nie ma znaczenia, dla jakich graczy karty są przeznaczone tylko dla gwiazd, aw mniejszym stopniu do wykorzystania w grze są wyniki ataku i obrony. Aby utworzyć talię Meczu, potrzebujesz części zapasowych lub innych drużyn, w których nie potrzebujesz graczy. Idealnie powinieneś używać kart z tego samego sezonu, aby wszystkie miały ten sam kolor na plecach. Będziesz potrzebował 6 kart z 5 gwiazdkami, 9 z 4 gwiazdkami, 9 z 3 gwiazdkami i 6 z 2 gwiazdkami, w sumie 30 kart w talii meczów. Znów gracze na kartach nie są ważni, tylko gwiazdy na talii meczu są używane do gry. Każdy gracz ma talię 30 kart z identyczną liczbą gwiazdek. Co dalej Czas wybrać swoje drużyny. Uzgodnij z przeciwnikiem, jakiego rodzaju mecz chcesz zagrać. Czy będą to drużyny z Premiership, World Cup czy All-Star, nie ma zakazanej gry Sugerujemy wybór graczy z jednego zespołu premierowego, dopóki nie będziesz zadowolony z zasad i tylko jeden gracz z gwiazdą lub człowiek z karty meczu w drużynie , podczas gdy uczysz się zasad. Wybierz formację, na przykład 442, 433 lub 532 dla swojego zespołu. Jeśli nie jesteś pewien, proponujemy zacząć od tradycyjnej angielskiej formacji 1 bramkarza, 4 obrońców, 4 pomocników i 2 napastników (formacja 442). Każdy gracz ma swoją pozycję pokazaną z tyłu karty. Ponownie nie przejmuj się teraz Managersami, Arbitrami lub Substytutami, włącz te później, aby dodać nieco więcej futbolowego posmaku do gry. Przechodzenie na pole Każdy gracz musi potasować talię meczów i umieścić ją przed sobą. Teraz przedstaw swoją drużynę w wybranej przez ciebie formacji, z najbliższym bramkarzem, potem z Twoimi obrońcami, pomocnikami i napastnikami. Pozostaw miejsce obok każdego z graczy, aby Twoi gracze i przeciwnicy znajdowali się w naprzemiennych kolumnach na polu. Biorąc bramkarza jako środkową kolumnę, każdy gracz może mieć trzy dalsze kolumny poza środkową kolumną po każdej stronie. Oznacza to ogólną szerokość boiska. Dlatego w dowolnym momencie możesz mieć maksymalnie 7 graczy w strefie ataku, pomocy lub obrony. Skrzynia karna jest reprezentowana przez dwa pola ataku obok bramkarza opozycji. Poniżej znajduje się obraz pola gry. Każdy gracz powinien następnie rozdać 5 kart z talii meczów, aby utworzyć ich rozgrywające ręce. Odwróć monetę, aby zdecydować, kto rozpocznie grę. Jeśli nie masz monety, a następnie tniesz talię meczu i odczytujesz wynik ataku, najwyższy wynik zaczyna się zaczynać. Połóż monetę, kamień lub inny licznik na środkowym pomocniku (gracz w środkowej kolumnie w strefie pomocnika), aby pokazać pozycję piłki na początku gry. Dobrze biegnij przez przykład w innym poście, ale najpierw przepuść podstawową grę. Gracz znajdujący się w posiadaniu (atakujący) rozpoczyna i przekazuje piłkę innemu graczowi, przesuwa piłkę do tego gracza. Piłka może zostać przeniesiona do gracza w strefie pomocniczej lub strefie obrony. Teraz doszliśmy do zabawnej części, pierwszego sprzętu. Każdy gracz zagrywa kartę z ręki i liczy liczbę gwiazdek na karcie. Dodaj 1 dla każdego gracza, który posiadasz w tej samej strefie (atak, obrona lub pomocnik) jako przewoźnik piłki. Atakujący ma także dodać 1 na każdą przestrzeń obok przewoźnika, więc jeśli będziesz mógł użyć miejsca na boisku, będzie to dla ciebie lepsze. Porównaj swoje wyniki. Mogą się zdarzyć trzy rzeczy: - Atakujący wygrywa (ma większą liczbę gwiazdek i bonusów), więc trzyma się i wybiera, co robić dalej: patrz Biegnij z piłką lub przejdź do następnej sekcji, ale pamiętaj, ile punktów wygrywa, ponieważ to będzie Twoja premia dla Gracza - Wyniki są równe: patrz Wyzwanie lub - Obrońca wygrywa. Jeśli obrońca wygrywa, wtedy przejmuje kontrolę i piłka jest teraz w ich posiadaniu. Stają się napastnikiem i mogą wybrać, co dalej, ale pamiętaj, ile punktów wygrałeś: patrz Zmiana posiadania. Biegnij z piłką lub przełęczem Więc zachowałeś piłkę, co dalej. Możesz wybrać podanie lub ucieczka z piłką. Ile wygrałeś, czy pamiętasz bonus gracza? Każdy gracz może przesunąć jednego gracza w górę lub w dół strefy (atak, pomoc lub obrona), a atakujący dostaje więcej graczy za różnicę w wynikach, wspomniana premia Gracza wcześniej. Znowu to liczba atakujących, minus wynik obrońców, jest równa liczbie ruchów bonusowych, która jest premią Gracza. To może wydawać się skomplikowane, ale wszystko zmieści się w miejscu przy każdym nawrocie. Dlatego atakujący ma kilka opcji: - Atakujący może przekazać piłkę innemu graczowi, gdziekolwiek na boisku. Może to być skierowane do przodu lub do tyłu. Wed sugeruje przejście po tym, jak obrońca się poruszył, ale jeśli wykonasz podanie, nadal możesz przenieść gracza przed obrońcę - mogą przesunąć swojego pierwszego gracza w górę lub w dół strefy, aby rzucić się w kosmos lub wesprzeć atak: lub może przesuwać gracza z piłką, jeśli zechce, chociaż ponownie wesele sugeruje czekanie, aż obrońca się poruszy. Przenoszenie atakujących graczy po przekątnej do przodu lub do tyłu jest dozwolone tak długo, jak gracz jest umieszczany w jednej z twoich kolumn drużyny. Tak więc atakujący przeniósł swojego pierwszego gracza. Obrońca może przesunąć gracza, dowolną strefę do przodu lub do tyłu (po przekątnej do przodu lub do tyłu jest dozwolona) lub nawet na boki, aby wypełnić lukę. Atakujący może następnie przenieść swoich pozostałych graczy bonusowych, aby wesprzeć atak, ale mogą zdecydować, że nie, jeśli chcą. Jeśli piłka znajduje się w strefie ataku, a jeden z napastników znajduje się przed bramką, przejdź do sekcji o nazwie Pole karne. Jeśli piłka znajduje się w strefie ataku, ale na skrzydłach, przejdź do sekcji Przekraczanie piłki. Jeśli piłka znajduje się w strefie środkowej lub defensywnej, czas na powtórzenie fazy walki, więc ponownie przejdź do Tackle. Więc wyniki są równe po walce, która ma umiejętność wygranej w piłce Porównaj liczbę gwiazdek, gwiazdę, gracza z piłką w porównaniu z oceną zawodnika. Graczem walczącym jest karta gracza znajdująca się bezpośrednio obok gracza z piłką. Jeśli obok znajduje się dwóch graczy, obrońca może wybrać gracza, który wykona próbę. Istnieją trzy możliwe wyniki: - Gracz z piłką, atakujący, wygrywa (ma większą liczbę gwiazdek niż obrońca), zatrzymuje się i wybiera, co dalej: patrz Biegnij z piłką lub podaj w polu poprzednia sekcja - Wyniki są nadal równe. Teraz porównaj wynik ataku atakującego i wynik obrony obrońców. Jeśli atakujący wygrywa, lub jego remis, pozostają w posiadaniu i wybierają co dalej: patrz Biegnij z piłką lub przejdź w poprzedniej sekcji. Jeśli obrońca wygrywa, przejmuje piłkę. Stają się napastnikiem i mogą wybrać, co dalej: patrz Zmiana posiadania: lub - Obrońca wygrywa i biorą w posiadanie piłkę. Stają się napastnikiem i mogą wybrać, co dalej: zobacz Zmiana posiadania. A więc walka o pomoc jest długa i następuje zmiana posiadania, co to oznacza. Zmiana posiadania Wygrywasz piłkę ze swoim przeciwnikiem, ale co chcesz teraz zrobić, szybki kontratak lub powolny build-up Twoje wybory to: - Jeśli myślisz, że masz dobrą rękę, możesz chcieć kontratakować. Gra jest kontynuowana, ponieważ żadne karty nie są ponownie rysowane do żadnego z graczy, którzy grali w rozdanie: patrz "Biegnij z piłką" lub "Przekaż" - "Ty decydujesz", by zwolnić grę i zdecydować się na ostrożny wzrost. Każdy gracz ponownie losuje karty z talii meczów z powrotem do 5 w każdym rozdaniu, a następnie kontynuuje grę: patrz Biegnij z piłką lub podaj. Przekraczanie piłki Tak więc piłka została wypracowana na skrzydłach, a gracz ma teraz gracza w kosmosie. Czas na przejście piłki do pola karnego, a to jest szansa na zdobycie kilku bonusów, które pomogą Ci odstrzelić cel. Atakujący i obrońca wybierają karty z ręki i zagrywają karty. Każdy gracz liczy liczbę gwiazdek na karcie i dodaje liczbę graczy, którzy mają w strefie ataku. Atakujący dodaje również jeden do swojego wyniku za każdą przestrzeń obok gracza z piłką. Porównaj ogólny wynik atakujących z wynikiem obrońców. Istnieją trzy możliwe wyniki: - Gracz z piłką, atakujący, wygrywa (ma większą liczbę gwiazdek i premii niż obrońca), utrzymuje piłkę i przechodzi przez pole karne. Zapamiętaj różnicę w wynikach, ponieważ zostanie ona przeniesiona jako premia krzyżowa: patrz skrzynia karna w następnej sekcji lub - wyniki są nadal równe. Teraz porównaj wynik ataku napastników (liczba gwiazdek na ich karcie gracza) i obronę obrońców (ponownie gwiazdy na karcie obrońców). Jeśli atakujący wygrywa, lub jego remis, trzymają piłkę i przechodzą do pola karnego: patrz punkt karny w następnej sekcji. Jeśli obrońca wygrywa, przejmuje piłkę. Stają się napastnikiem i mogą wybrać, co dalej: patrz Zmiana posiadania: lub - Obrońca wygrywa i biorą w posiadanie piłkę. Stają się napastnikiem i mogą wybrać, co dalej: zobacz Zmiana posiadania. Piłka przesuwa się w kierunku napastnika (atakującego) w polu karnym. Czas rzucić wyzwanie dla piłki w polu karnym i wykonać otwarcie dla strzału. Atakujący i obrońca zagrywają kartę z ręki i dodają do liczby gwiazdek na karcie liczbę graczy w strefie atakującej i 1 za dowolną przestrzeń obok napastnika z piłką. Również atakujący dodaje premię krzyżową za przekroczenie piłki. Mogą to być trzy wyniki: - Gracz z piłką, atakujący, wygrywa (ma większą liczbę gwiazdek i premii niż obrońca), tworzy przestrzeń i strzela do celu. Zapamiętaj różnicę w wynikach, ponieważ zostanie ona przeniesiona do przodu jako bonus Shot: patrz Robienie zdjęcia w następnej sekcji - Wyniki są równe. Teraz porównaj wynik ataku napastników (liczba gwiazdek na ich karcie gracza) i obronę obrońców (ponownie gwiazdy na karcie obrońców). Jeśli atakujący wygrywa, lub jego remis, tworzą miejsce i strzelają do celu: patrz Fotografowanie w następnej sekcji. Jeśli obrońca wygrywa, przejmuje piłkę. Stają się napastnikiem i mogą wybrać, co dalej: zobacz Zmiana posiadania lub - Obrońca wygrywa (ma większą liczbę gwiazdek i premii niż atakujący) i przejmuje piłkę. Stają się napastnikiem i mogą wybrać, co dalej: zobacz Zmiana posiadania. Atakujący zdołał trafić w bramkę, ale może pokonać bramkarza. Każdy gracz zagrywa kartę ze swojej ręki do gry. Atakujący dodaje gwiazdki z karty do oceny gwiazdy ich napastnika i dowolnej premii za strzał. Pozwany dodaje do swojej karty ocenę gwiazdową swojego bramkarza i gwiazd. Porównaj dwie wyniki i następujące wyniki: - wynik obrońców pokonuje wynik atakujących. Bramkarz ratuje i trzyma piłkę. Stają się napastnikiem i mogą zdecydować, co dalej: patrz Zmiana posiadania atakującego jest równa wynikowi obrońców. Strzał został odbity w stosunku do rogu: patrz Róg - atakujący pokonuje obrońców tylko o jeden punkt. Bramkarz ocalił piłkę, a piłka odbiła się od słupka: patrz Odbijanie w następnej sekcji lub - wynik atakującego pokonuje obrońców o dwa lub więcej punktów. Piłka znajduje się z tyłu siatki. CEL. Obaj gracze biorą udział w losowaniu z talii meczów z powrotem do 5 kart w swoich rękach i przesuwają dowolną liczbę kart graczy, aby przygotować drużynę do rozpoczęcia gry. Posiadanie trafia do zespołu, któremu udało się strzelić i rozpoczynają grę: patrz Początek. Jak zdobyłeś bramkę, słyszę, jak mówisz. Cóż, dojdziemy do tego w sekcji zaawansowanej (lub możemy to nazwać dodatkowymi regułami). Na razie skorzystaj z wyobraźni, załóż koszulkę na głowę i biegnij po pokoju, robiąc odgłosy samolotu i zostaw to. W jakiś sposób obrońca utrzymał piłkę z siatki, a bramkarz ją sparował, uderzył w słupek, a może innego gracza. Ale gdzie to się skończy Każdy gracz dobiera kartę z talii meczu i porównuje ją z gwiazdką. Następujące zdarzenia: - Atakujący ma wyższą ocenę w postaci gwiazdek. Jeden z atakujących napastników rzucił się na piłkę, umieszczając piłkę na jednym z napastników. Teraz mogą strzelać ponownie, dodając różnicę między kartą napastnika a obrońcami jako premią Shot: patrz Fotografowanie - Obrońca ma wyższą ocenę. Obrońca najszybciej zareagował na piłkę, która odbiła piłkę na którymkolwiek z obrońców w strefie obrony i gra trwa dalej: patrz Zmiana posiadania lub - Oceny są na poziomie. Teraz porównaj ocenę ataku na karcie napastnika z oceną obrony na karcie obrońcy. Jeśli atakujący ma wyższy wynik, udało mu się wcisnąć kolejny wysiłek w celu. Umieść piłkę na jednym z napastników, a następnie wykonaj strzał, ale bez bonusu Shot: patrz Fotografowanie. Jeśli obrońca osiągnie wyższą punktację, udało mu się przemycić piłkę, umieścić piłkę na dowolnym obrońcy w polu karnym i grać dalej: patrz Zmiana posiadania. Róg za piłką Kula umieszczona jest na rogu karty zawodnika i piłki na jednej z dwóch zewnętrznych stref ataku. Obaj gracze mogą następnie przenieść dowolną liczbę graczy do dowolnej pozycji, zanim piłka zostanie przekroczona. Obaj gracze odrysowują maksymalnie 5 kart z talii meczów. Następnie piłka jest karana. Znów czas na wyzwanie do piłki w polu karnym i wykonać otwarcie dla strzału lub nagłówka. Atakujący i obrońca zagrywają kartę z ręki. Atakujący dodaje do liczby kart na swojej karcie liczbę graczy w strefie ataku i 1 za dowolną przestrzeń obok napastnika z piłką (chociaż najprawdopodobniej to nie nastąpi w przypadku zakrętu). Atakujący nie będzie miał żadnej dodatkowej premii za przekroczenie piłki za zakrętem. Obrońca dodaje do liczby kart na swojej karcie liczbę graczy, których ma w swojej strefie obronnej i zawiera dodatkowe 1 dla bramkarza. Mogą to być trzy wyniki: - Gracz z piłką, atakujący, wygrywa (ma większą liczbę gwiazdek i premii niż obrońca), tworzy przestrzeń i strzela do celu. Zapamiętaj różnicę w wynikach, ponieważ zostanie ona przeniesiona do przodu jako bonus Shot: patrz Robienie zdjęcia w następnej sekcji - Wyniki są równe. Teraz porównaj wynik ataku napastników (liczba gwiazdek na ich karcie gracza) i obronę obrońców (ponownie gwiazdy na karcie obrońców). Jeśli atakujący wygrywa, lub jego remis, tworzą miejsce i strzelają do celu: patrz Fotografowanie w następnej sekcji. Jeśli obrońca wygrywa, przejmuje piłkę. Stają się napastnikiem i mogą wybrać, co dalej: zobacz Zmiana posiadania lub - Obrońca wygrywa (ma większą liczbę gwiazdek i premii niż atakujący) i przejmuje piłkę. Stają się napastnikiem i mogą wybrać, co dalej: zobacz Zmiana posiadania. Koniec połowy lub gra Kiedy gracze nie mogą już przerysować z powrotem do 5 kart z talii meczów, połowa wchodzi w czas kontuzji. Następnie gra trwa, dopóki jeden lub obaj gracze nie mają już żadnych kart do zagrania. Kiedy tak się stanie, sędzia rozbija swój gwizdek i połowę lub grę. Jeśli po zakończeniu pierwszej połowy zresetujesz swoich graczy na drugą połowę, potasuj talie Meczu z 30 kart, zremisuj 5 za rękę do gry, a następnie przejdź do Rozgrywki. Czy naprawdę musimy zauważyć, że jeśli wykonasz rzut w pierwszej połowie, twój przeciwnik będzie miał kick-off w drugiej połowie. Jeśli jego koniec drugiej połowy będzie świętować w dowolny sposób, jaki uznasz za stosowny, lub jeśli przegrałeś, pomyśl, jak grałeś, swoją taktykę i swój zespół. Wybierz inną drużynę i spróbuj pokonać przeciwnika w powtórce. To podstawowa gra i następna wersja reguł będą zawierały dalszą grafikę i działający przykład pokazujący, jak powinna przebiegać gra. Gra jest dla nas szybka, ale jest ulepszana przez niektóre zaawansowane i dodatkowe zasady, które wkrótce opublikujemy. Wszelkie komentarze lub zapytania mogą komentować posty na blogu pod adresem thegamesrefiners. blogspot. Przeprowadziliśmy podstawową grę i opublikowaliśmy zaawansowane zasady, takie jak faule, rzuty wolne, kary, żółte kartki i wysyłanie, w następnej wersji. Wszystko, co zrobiliśmy, to użyć Match Attax do innej gry w piłkę nożną. Prawdziwy wysiłek został podjęty przez ludzi na toppsfootball. co. ukmatchattax, więc idź tam, aby uzyskać informacje na temat kart lat i oficjalnej strony internetowej. I niektóre zaawansowane zasady, aby przejść do podstaw. Przeprowadziliśmy podstawową grę, więc teraz nadszedł czas na dodanie zaawansowanych reguł, aby dodać kolor do gry. Będziemy przebiegać przez faule, rzuty wolne, kary, żółte kartki i wysyłanie. Zacznijmy od faulu. Faule są miejscem, w którym ataki i obronne wyniki lub wartości (nazywają je, co chcesz) na kartach wchodzą w grę. Będą to wyniki na kartach granych z rąk graczy, przykłady są pokazane poniżej. Drużyna broniąca (zespół, który nie jest w posiadaniu piłki), otrzymuje wynik obrony (ten znajdujący się w lewym dolnym rogu karty), jak pokazano na tych dwóch stylach przykładowych kart. Drużyna atakująca (drużyna z piłką) używa wyniku ataku (znajdującego się w prawym dolnym rogu karty), jak pokazano na tych stylach przykładowych kart. Za każdym razem, gdy karty są odtwarzane z rąk Graczy, porównujesz te oceny obrony lub ataku, a także sprawdzasz normalny przebieg gry. Jeśli jedna cyfra się zgadza, może to być faul: jeśli jesteś broniącą drużyną i widzisz mecz w wynikach obrony karty i karty przeciwnika, to sprawdzasz faul. Dwie karty powyżej pokazują dobry przykład w przypadku obu kart obie karty mają 1 punkt obrony. - Jeżeli atakujesz i widzisz mecz w wynikach ataku na twojej karcie i kartach przeciwników, wtedy nazywasz Faul. Pierwszy gracz, który nazywa się Foul, otrzymuje rzut wolny. Jeśli byłeś obrońcą, a sędzia przyznaje ci rzut wolny, to zmiana właściciela: patrz Zmiana posiadania w podstawowych zasadach. Przenieś piłkę na jednego z graczy obok gracza, który miał piłkę, a następnie przygotuj się do rzutu wolnego: patrz rzut wolny w następnej sekcji. Jeśli faul wystąpi w strefie ataku tuż poza polem karnym, możesz wykonać bezpośredni rzut wolny: patrz rzut wolny bezpośredni. Jeśli faul wystąpi w polu karnym, to jest to kara: patrz Karę później w regulaminie. Jeśli byłeś napastnikiem, możesz wybrać grę, a sędzia zagrywa przewagę. Może to być dobre, jeśli masz dobrą rękę (dużo gwiazdek na pozostałych kartach w ręce gracza). Jeśli nie grasz w rzut wolny, rzut wolny lub rzut karny w zależności od tego, gdzie jesteś na boisku. To może wydawać się dużo do zrobienia w tym samym czasie, co gra w podstawową grę, ale jest dość szybkie, gdy grałeś kilka zakrętów i robi się trochę więcej dramatu. Wiele czasu to cel, w którym celowałem tylko dla mojego przeciwnika, aby wskazać, że sędzia został faulowany (możesz to sprawdzić w tej sytuacji), a mój cel jest niedozwolony. Kula została umieszczona na graczu, który był faulowany, jak odnotowano w sekcji faulu. Przed rozpoczęciem rzutu wolnego obaj gracze mogą przesunąć dowolną liczbę graczy w dowolne miejsce, zanim piłka zostanie przekroczona. Obaj gracze przerysują do 5 kart z talii meczów. Rzut wolny i dostępne są następujące opcje: piłka może być podana do przodu, na boki lub do tyłu. Przenieś piłkę do innego gracza, a następnie przygotuj się na wyzwanie: patrz Wyzwanie w podstawowych zasadach - jeśli rzut wolny zostanie usunięty z pomocy, piłka może trafić do pola karnego. To jest to samo, co rogu. Atakujący i obrońca zagrywają kartę z ręki. Atakujący dodaje do liczby kart na swojej karcie liczbę graczy w strefie ataku i 1 za dowolną przestrzeń obok napastnika z piłką (chociaż najprawdopodobniej to nie nastąpi dla rzutu wolnego). Atakujący nie będzie miał żadnej dodatkowej premii za przekroczenie piłki dla rzutu wolnego. Obrońca dodaje do liczby kart na swojej karcie liczbę graczy, których ma w swojej strefie obronnej i zawiera dodatkowe 1 dla bramkarza. Mogą to być trzy wyniki: Gracz z piłką, atakujący, wygrywa (ma większą liczbę gwiazdek i premii niż obrońca), tworzy przestrzeń i strzela do celu. Zapamiętaj różnicę w wynikach, ponieważ zostanie ona przeniesiona do przodu jako premia Shot: patrz Fotografowanie w sekcji zasad podstawowych Wyniki są równe. Teraz porównaj wynik ataku napastników (liczba gwiazdek na ich karcie gracza) i obronę obrońców (ponownie gwiazdy na karcie obrońców). Jeśli atakujący wygrywa, lub jego remis, tworzą miejsce i strzelają do celu: patrz Wykonywanie strzału w sekcji zasad podstawowych. Jeśli obrońca wygrywa, przejmuje piłkę. Stają się napastnikiem i mogą wybrać, co dalej: patrz Zmiana posiadania lub Obrońca wygrywa (ma większą liczbę gwiazdek i premii niż atakujący) i przejmują piłkę. Stają się napastnikiem i mogą wybrać, co dalej: zobacz Zmiana posiadania. Jeśli faul znajduje się w strefie ataku, ale poza polem karnym, możesz strzelić bezpośrednio w bramkę: patrz bezpośredni rzut wolny w następnej sekcji. Jeśli faul znajduje się w polu karnym, to jego kara: patrz Podanie kary. Bezpośredni rzut wolny Tak więc opozycja spowodowała faul poza polem w zasięgu bezpośredniego strzału do bramki Jeśli faul wystąpił w strefie ataku tuż za polem karnym, możesz wykonać rzut i strzelić gola (w poniższym przykładzie miejsca bezpośredniego rzutu wolnego Manchesteru i Chelsea są oznaczone czerwonymi i niebieskimi strzałkami). Kula została umieszczona na graczu, który był faulowany, jak odnotowano w sekcji faulu. Przed rozpoczęciem rzutu wolnego obaj gracze mogą przenosić dowolną liczbę graczy na dowolną pozycję, zanim piłka zostanie przekroczona, w tym zmiana gracza, aby wykonać bezpośrednie rzut wolny. Obaj gracze przerysują do 5 kart z talii meczów. Następnie wykonuje się bezpośredni rzut wolny. Obaj gracze zagrywają kartę ze swojej ręki Gracza. Atakujący dodaje liczbę gwiazdek ze swojej karty do liczby gwiazdek gracza, wykonujących bezpośrednie rzuty wolne. Obrońca dodaje liczbę gwiazdek z karty do liczby gwiazdek na swoim bramkarzem. Porównaj dwie wyniki i następujące wyniki, bardzo podobne do normalnego strzału na bramkę: - wynik obrońców pokonuje punktację atakujących. Bramkarz ratuje i trzyma piłkę. Stają się napastnikiem i mogą wybrać, co dalej: patrz Zmiana posiadania - wynik atakującego jest równy wynikowi obrońców. Strzał został odbity w stosunku do rogu: patrz Róg, który atakuje, pokonuje obrońców tylko o jeden punkt. Bramkarz ocalił piłkę lub odbiła się od słupka: patrz Odbijanie w podstawowych zasadach lub - najper napastników pokonuje obrońców o dwa lub więcej punktów. Spektakularne, piłka jest z tyłu siatki. CEL. Obaj gracze biorą udział w losowaniu z talii meczów z powrotem do 5 kart w swoich rękach i przesuwają dowolną liczbę kart graczy, aby przygotować drużynę do rozpoczęcia gry. Posiadanie trafia do zespołu, któremu udało się strzelić i rozpoczynają grę: patrz Początek. Jest to jedna z zasad, która obecnie powoduje kilka argumentów podczas testowania gry, jeśli musisz pokonać bramkarza o dwa lub trzy, aby zdobyć punktację. W tej chwili przeszliśmy na różnicę dwóch lub więcej, podobnie jak normalny strzał, po tym wszystkim bezpośredni rzut wolny jest kolejnym strzałem w bramkę. Rzucenie kary Sędzia wskazał miejsce, rzut karny. Obaj gracze przerysowują do 5 kart z talii meczu do swojej ręki gracza. Każdy gracz zagrywa kartę. Czy bramkarz odgadł właściwą drogę? Jeśli gwiazdy na karcie są dopasowane, ma on i swój rzut obronny. If its a save, or maybe it hits the post or cross bar, then its a rebound: see Rebound in the basic rules or The cards dont match, the penalty taker has sent the goalkeeper the wrong way and the ball is in the back of the net. GOAL. Both players re-draw from their Match decks back up to 5 cards in their playing hands and move any number of player cards to set their team up ready for a kick-off. Possession goes to the team scored against and they take a kick-off: see The kick-off. So the referee has blown for a foul, but is he reaching for his pocket Cards have been played from the Player hands and the defence or attack ratings have been compared. If the either of the digits matches then it can be a foul, but if both the defence and attack ratings show a match its a foul and a yellow card. So be quick as the first player to call Foul gets the decision. A free kick or penalty is taken, depending where you are on the pitch. Record with a coin, or another token, or piece of paper that a player has a yellow card. As with normal football rules if a player gets two yellow cards then theyre sent off remove them from play. And its a red. Once again to recap cards have been played from the Player hands and the defence or attack ratings have been compared. If the either of the digits matches then it can be a foul, but if both digits match on the defence or attack ratings, then its a foul and a red card, against the defenders or attackers. A free kick or penalty is taken, depending where you are on the pitch. As with normal football rules if a player gets a red card then theyre sent off remove them from play. What about the big guy chewing gum on the sidelines, where does he fit in with the advanced rules Each player places a Manager alongside their team. They ichange tactics to counter their opponents play and take advantage of any weaknesses they spot, or they should if theyre any good. Once per half the Manager card can be used to replace a card played from the Player hand. When used count the stars on the managers card instead of the card played from the Player hand, and play on as normal. Turn over the Manager card to show its been used this half. At half time turn it back over to show the Manager is ready to influence the game again. Also, as the Manager card replaces the card played, if the Managers defence or attack score matches a digit on the opponents card, it can still be a foul: see Fouls. We all know a few managers that can influence the referee If both players agree, and have the card, then each player should shuffle the Referee card into their Match deck. Play continues as normal, but when the Referee is in your Player hand you can use it in a number of ways: - a player can play a Referee card as a normal card and use the star rating in the normal course of play - it can be played after the normal play of cards. The referee blows for a foul, or penalty if it is in the penalty box: see Foul and Penalty - it can be played to reverse the effects of a foul during the normal course of play. If played this way it is a free kick (or penalty if in the penalty box and youre attacking) now to your team and - it can be played to reverse the effects of another referee card. If played this way its a free kick (or penalty if in the penalty box and youre attacking) to your team and a yellow card on your opposition player. The referee card can be used in each half as such it can be quite a powerful card. Do you use it for your own means or keep it to counter your opponents use of a Referee card

No comments:

Post a Comment