Saturday 23 December 2017

Definicja świata systemu handlu


Systemy transakcyjne: Czym jest system transakcyjny 13 System transakcyjny to po prostu grupa określonych reguł lub parametrów, które określają punkty wejścia i wyjścia dla danego kapitału. Punkty te, znane jako sygnały, są często oznaczone na wykresie w czasie rzeczywistym i umożliwiają natychmiastowe wykonanie transakcji. Oto niektóre z najpopularniejszych narzędzi analizy technicznej używanych do budowy parametrów systemów transakcyjnych: Średnie kroczące (MA) 13 Stochastyczne 13 Oscylatory 13 Siła względna 13 Wstęgi Bollingera Często dwie lub więcej z tych form wskaźników zostaną połączone w tworzenie reguły. Na przykład, system crossover MA wykorzystuje dwa średnie parametry ruchome, długoterminowe i krótkoterminowe, aby stworzyć regułę: kupuj, gdy krótkoterminowy przekracza długoterminowy, i sprzedawaj, gdy jest odwrotnie. W innych przypadkach reguła wykorzystuje tylko jeden wskaźnik. Na przykład system może mieć regułę, która zabrania kupowania, chyba że względna siła przekracza określony poziom. Ale jest to kombinacja wszystkich tych reguł, które tworzą system transakcyjny. Przenoszenie średniej ruchomych systemów MSMS za pomocą 5 i 20 średnich kroczących Ponieważ sukces całego systemu zależy od tego, jak dobrze działają zasady, inwestorzy systemowi poświęcają czas na optymalizację w celu zarządzania ryzykiem. zwiększyć kwotę pozyskania na handel i osiągnąć długoterminową stabilność. Odbywa się to poprzez modyfikację różnych parametrów w obrębie każdej reguły. Na przykład, aby zoptymalizować system crossover MA, przedsiębiorca przetestował by zobaczyć, które średnie ruchome (10-dniowe, 30-dniowe itp.) Działają najlepiej, a następnie je wdrożyć. Optymalizacja może jednak poprawić wyniki jedynie niewielkim marginesem - kombinacja użytych parametrów ostatecznie decyduje o sukcesie systemu. Zalety Dlaczego więc chcesz zastosować system transakcyjny? Wycofuje wszystkie emocje z handlu - emocje są często wymieniane jako jedna z największych wad indywidualnych inwestorów. Inwestorzy, którzy nie są w stanie poradzić sobie ze stratami, po drugie odgadują ich decyzje i w końcu tracą pieniądze. Poprzez ścisłe przestrzeganie wstępnie opracowanego systemu, handlowcy systemowi mogą zrezygnować z konieczności podejmowania jakichkolwiek decyzji po opracowaniu i ustanowieniu systemu, handel nie jest empiryczny, ponieważ jest zautomatyzowany. Ograniczając ludzką nieefektywność, handlowcy systemowi mogą zwiększyć zyski. Pozwala to zaoszczędzić sporo czasu - po opracowaniu i optymalizacji efektywnego systemu. inwestor wymaga niewielkiego wysiłku. Komputery są często używane do zautomatyzowania nie tylko generowania sygnału, ale także faktycznego handlu, dzięki czemu przedsiębiorca jest wolny od czasu poświęcanego na analizowanie i dokonywanie transakcji. Jest łatwy, jeśli pozwalasz innym na zrobienie tego za ciebie - Potrzebujesz całej pracy wykonanej dla ty Niektóre firmy sprzedają systemy transakcyjne, które opracowały. Inne firmy będą przekazywać sygnały generowane przez ich wewnętrzne systemy transakcyjne za miesięczną opłatę. Bądź jednak ostrożny - wiele z tych firm jest oszukańczych. Przyjrzyj się dokładnie, kiedy wyniki, o których się chlubią, zostały zrobione. W końcu łatwo wygrać w przeszłości. Poszukaj firm, które oferują wersję próbną, która pozwala przetestować system w czasie rzeczywistym. Wady Weve spojrzał na główne zalety pracy z systemem handlu, ale podejście ma również swoje wady. Systemy transakcyjne są złożone - to ich największa wada. Na etapach rozwojowych systemy transakcyjne wymagają solidnego zrozumienia analizy technicznej, umiejętności podejmowania decyzji empirycznych i dokładnej znajomości parametrów pracy. Ale nawet jeśli nie rozwijasz własnego systemu transakcyjnego, ważne jest, aby znać parametry, z których korzystasz. Zdobycie wszystkich tych umiejętności może być wyzwaniem. Musisz być w stanie realistycznie przyjmować założenia i efektywnie stosować system - przedsiębiorcy systemu muszą realistycznie przyjmować założenia dotyczące kosztów transakcyjnych. Będą one obejmować więcej niż koszty prowizji - różnica między ceną wykonawczą a ceną za wypełnienie jest częścią kosztów transakcji. Należy pamiętać, że często niemożliwe jest dokładne testowanie systemów, co powoduje pewną dozę niepewności podczas uruchamiania systemu. Problemy występujące, gdy symulowane wyniki różnią się znacznie od rzeczywistych wyników, są znane jako poślizg. Skuteczne radzenie sobie z poślizgiem może być poważną przeszkodą w wdrożeniu udanego systemu. Opracowanie może być czasochłonnym zadaniem - wiele czasu może zająć stworzenie systemu handlu, aby działał prawidłowo. Opracowanie koncepcji systemu i wdrożenie jej w praktyce wymaga wielu testów, co zajmuje trochę czasu. Historyczna analiza historyczna trwa kilka minut, ale samo testowanie wstecz nie jest wystarczające. W celu zapewnienia niezawodności systemy muszą być również sprzedawane w formie papierowej w czasie rzeczywistym. Wreszcie, poślizg może spowodować, że inwestorzy dokonają kilku poprawek w swoich systemach nawet po wdrożeniu. Czy działają. Istnieje wiele oszustw internetowych związanych z handlem systemowym, ale jest też wiele legalnych, udanych systemów. Być może najbardziej znanym przykładem jest ten opracowany i wdrożony przez Richarda Dennisa i Billa Eckhardta, którzy są oryginalnymi handlarzami żółwi. W 1983 roku ci dwaj spierali się o to, czy dobry przedsiębiorca się urodził, czy zrobił. Zabrali więc ludzi z ulicy i szkolili ich w oparciu o ich słynny system handlu żółwi. Zebrali 13 handlowców i skończyli co roku 80 rocznie w ciągu następnych czterech lat. Bill Eckhardt powiedział kiedyś, że każdy ze średnią inteligencją może nauczyć się handlować. To nie jest rakieta. Jednak znacznie łatwiej jest dowiedzieć się, co należy robić w handlu, niż robić to. Systemy transakcyjne stają się coraz bardziej popularne wśród profesjonalnych handlowców, zarządzających funduszami i inwestorów indywidualnych - być może jest to świadectwo tego, jak dobrze pracują. Wykorzystywanie oszustw Przy zakupie systemu handlu inwestycjami może być trudno znaleźć godną zaufania firmę . Ale większość oszustw można zauważyć zdrowym rozsądkiem. Na przykład gwarancja 2,500 rocznie jest wyraźnie oburzająca, ponieważ obiecuje, że za jedyne 5000 można zarobić 125 000 w ciągu jednego roku. a następnie przez składanie przez pięć lat, 48 828 125 000. Jeśli to prawda, czy twórca nie zamieściłby swojej drogi do zostania miliarderem Inne oferty są jednak trudniejsze do rozszyfrowania, ale powszechnym sposobem uniknięcia oszustw jest poszukiwanie systemów, które zaoferować bezpłatną wersję próbną. W ten sposób możesz samodzielnie przetestować system. Nigdy na ślepo nie ufaj, że firma może się pochwalić Dobrym pomysłem jest skontaktowanie się z innymi, którzy korzystali z systemu, aby sprawdzić, czy mogą potwierdzić jego niezawodność i rentowność. Wniosek Rozwijanie skutecznego systemu handlu nie jest łatwym zadaniem. Wymaga to solidnego zrozumienia wielu dostępnych parametrów, zdolności do realistycznych założeń oraz czasu i zaangażowania w rozwój systemu. Jednakże, jeśli jest prawidłowo opracowany i wdrożony, system handlu może przynieść wiele korzyści. Może zwiększyć wydajność, zwolnić czas i, co najważniejsze, zwiększyć swoje zyski. Systemy transakcyjne: projektowanie systemu - część 1 ORGANIZACJA HANDLOWA WORLD ZROZUMIENIE WTO: PODSTAWY Zasady systemu transakcyjnego Porozumienia WTO są długie i złożone, ponieważ są tekstami prawnymi obejmującymi szeroki zakres działań. Dotyczą one: rolnictwa, tekstyliów i odzieży, bankowości, telekomunikacji, zakupów rządowych, norm przemysłowych i bezpieczeństwa produktów, przepisów sanitarnych żywności, własności intelektualnej i wielu innych. Ale w tych dokumentach obowiązuje pewna liczba prostych, podstawowych zasad. Zasady te są podstawą wielostronnego systemu handlu. Przyjrzyj się bliżej następującym zasadom: Kliknij, aby otworzyć element. Drzewo do nawigacji w witrynie otworzy się tutaj, jeśli włączysz obsługę JavaScript w przeglądarce. 1. Najbardziej uprzywilejowany (MFN): równe traktowanie innych osób Zgodnie z porozumieniami WTO kraje nie mogą normalnie dyskryminować swoich partnerów handlowych. Udziel komuś specjalnej przysługi (takiej jak niższa stawka celna za jeden z ich produktów) i musisz zrobić to samo dla wszystkich innych członków WTO. Zasada ta jest znana jako leczenie największego uprzywilejowania (MFN) (patrz tab.). Jest to tak ważne, że jest to pierwszy artykuł Układu ogólnego w sprawie taryf celnych i handlu (GATT). który reguluje handel towarami. MFN jest również priorytetem w Układzie ogólnym w sprawie handlu usługami (GATS) (art. 2) i Porozumieniu w sprawie handlowych aspektów praw własności intelektualnej (TRIPS) (art. 4), chociaż w każdej umowie zasada jest traktowana nieco inaczej . Te trzy porozumienia łącznie obejmują wszystkie trzy główne obszary handlu obsługiwane przez WTO. Niektóre wyjątki są dozwolone. Na przykład kraje mogą zawrzeć umowę o wolnym handlu, która dotyczy tylko towarów będących przedmiotem obrotu w ramach grupy, dyskryminujących towary z zewnątrz. Mogą też zapewnić krajom rozwijającym się specjalny dostęp do ich rynków. Lub kraj może podnosić bariery przeciwko produktom, które są uważane za niesprawiedliwie sprzedawane z określonych krajów. W usługach, w ograniczonych okolicznościach, kraje mogą dyskryminować. Jednak porozumienia dopuszczają te wyjątki wyłącznie na ściśle określonych warunkach. Ogólnie rzecz biorąc, MFN oznacza, że ​​za każdym razem, gdy kraj obniża barierę handlową lub otwiera rynek, musi to zrobić dla tych samych towarów lub usług od wszystkich swoich partnerów handlowych, zarówno bogatych, jak i biednych, słabych lub silnych. 2. Traktowanie narodowe: Traktowanie cudzoziemców i mieszkańców w równym stopniu Towary importowane i produkowane lokalnie powinny być traktowane jednakowo, przynajmniej po wejściu zagranicznych towarów na rynek. To samo powinno dotyczyć usług zagranicznych i krajowych oraz zagranicznych i lokalnych znaków towarowych, praw autorskich i patentów. Ta zasada traktowania narodowego (dająca innym takie samo traktowanie jak własnych obywateli) znajduje się również we wszystkich trzech głównych umowach WTO (art. 3 GATT, art. 17 GATS i art. 3 TRIPS), chociaż po raz kolejny zasada jest rozpatrywana nieco inaczej w każdym z nich. Traktowanie narodowe ma zastosowanie tylko wtedy, gdy produkt, usługa lub element własności intelektualnej wszedł na rynek. Dlatego pobieranie opłat celnych od importu nie stanowi naruszenia traktowania narodowego, nawet jeśli produkty wytwarzane lokalnie nie są obciążone równoważnym podatkiem. Swobodny handel: stopniowo, poprzez negocjacje na początek Obniżanie barier handlowych jest jednym z najbardziej oczywistych sposobów zachęcania do handlu. Bariery, o których mowa, obejmują opłaty celne (lub taryfy) oraz środki, takie jak zakazy lub kwoty przywozowe, które ograniczają ilości selektywnie. Od czasu do czasu omawiano również inne kwestie, takie jak biurokracja i polityka kursowa. Od czasu utworzenia GATT w latach 1947-48 odbyło się osiem rund negocjacji handlowych. Trwa dziewiąta runda w ramach Agendy rozwoju z Doha. Początkowo koncentrowały się one na obniżaniu ceł (ceł) na towary importowane. W wyniku negocjacji w połowie lat 90. ubiegłego wieku stawki celne na towary przemysłowe spadały systematycznie poniżej 4. Jednak w latach osiemdziesiątych rozszerzono negocjacje o bariery pozataryfowe na towary i nowe obszary takie jak usługi i własność intelektualna. Otwarcie rynków może być korzystne, ale wymaga również dostosowania. Porozumienia WTO umożliwiają krajom stopniowe wprowadzanie zmian poprzez stopniową liberalizację. Kraje rozwijające się zazwyczaj mają więcej czasu na wypełnianie swoich zobowiązań. Przewidywalność: przez wiązanie i przejrzystość z powrotem na górę Czasami obiecujące, że nie podniosą bariery handlowej, mogą być tak samo ważne jak obniżenie, ponieważ obietnica zapewnia przedsiębiorstwom lepszy wgląd w ich przyszłe możliwości. Ze stabilnością i przewidywalnością zachęca się do inwestycji, tworzy się miejsca pracy, a konsumenci mogą w pełni czerpać korzyści z wyboru konkurencji i niższych cen. Wielostronny system handlu jest próbą, aby rządy uczyniły środowisko biznesowe stabilnym i przewidywalnym. Runda Urugwajska Zwiększone wiązania Procenty taryf związanych przed i po rozmowach w latach 1986-94 (są to linie taryfowe, więc procenty nie są ważone zgodnie z wielkością handlu lub wartością) W WTO, kiedy kraje zgadzają się na otwarcie swoich rynków dla towarów lub usług , wiążą swoje zobowiązania. W przypadku towarów powiązania te stanowią pułapy stawek celnych. Czasami kraje importują podatki po stawkach niższych niż obowiązujące stawki. Często dzieje się tak w krajach rozwijających się. W krajach rozwiniętych stawki faktycznie naliczane i stawki obowiązujące są z reguły takie same. Kraj może zmienić powiązania, ale tylko po negocjacjach z partnerami handlowymi, co może oznaczać zrekompensowanie im strat w handlu. Jednym z osiągnięć wielostronnych rozmów handlowych w ramach Rundy Urugwajskiej było zwiększenie ilości transakcji wiążących się z zobowiązaniami (zob. Tabela). W rolnictwie 100 produktów ma obecnie powiązane taryfy. Rezultat tego wszystkiego: znacznie wyższy poziom bezpieczeństwa rynkowego dla handlowców i inwestorów. System stara się również poprawić przewidywalność i stabilność w inny sposób. Jednym ze sposobów jest zniechęcanie do stosowania kwot i innych środków stosowanych do ustalania limitów ilości importu administrowanie kontyngentami może prowadzić do większej biurokracji i oskarżeń o nieuczciwą grę. Innym jest uczynienie przepisów dotyczących handlu w krajach tak przejrzystymi i publicznymi (przejrzystymi), jak to tylko możliwe. Wiele porozumień WTO wymaga, aby rządy ujawniały swoje polityki i praktyki publicznie w kraju lub powiadamiając WTO. Regularny nadzór nad krajową polityką handlową za pośrednictwem mechanizmu przeglądu polityki handlowej stanowi kolejny sposób na zwiększenie przejrzystości zarówno na szczeblu krajowym, jak i wielostronnym. WTO jest czasami określane jako instytucja wolnego handlu, ale nie jest to całkowicie dokładne. System dopuszcza taryfy i, w ograniczonych okolicznościach, inne formy ochrony. Dokładniej, jest to system zasad poświęcony otwartej, uczciwej i niezakłóconej konkurencji. Zasady dotyczące niedyskryminacji MFN i traktowania narodowego mają na celu zapewnienie sprawiedliwych warunków handlu. Podobnie są z dumpingiem (eksport poniżej kosztów, aby zdobyć udział w rynku) i subsydiami. Kwestie są złożone, a przepisy próbują ustalić, co jest uczciwe lub niesprawiedliwe, oraz jak rządy mogą zareagować, w szczególności pobierając dodatkowe cła przywozowe, obliczone w celu zrekompensowania szkód spowodowanych przez nieuczciwy handel. Wiele innych porozumień WTO ma na celu wspieranie uczciwej konkurencji: na przykład w rolnictwie, własności intelektualnej, usługach. Porozumienie w sprawie zamówień rządowych (porozumienie wielostronne, ponieważ podpisało je tylko kilku członków WTO) rozszerza zasady konkurencji na zakupy dokonywane przez tysiące podmiotów rządowych w wielu krajach. I tak dalej. Zachęcanie do reform rozwojowych i gospodarczych powrót do góry System WTO przyczynia się do rozwoju. Z drugiej strony kraje rozwijające się potrzebują elastyczności w czasie, w jakim podejmują się wdrożenia umów systemowych. Porozumienia te dziedziczą wcześniejsze postanowienia GATT, które umożliwiają specjalną pomoc i koncesje handlowe dla krajów rozwijających się. Ponad trzy czwarte członków WTO to kraje rozwijające się i kraje przechodzące na gospodarkę rynkową. W ciągu siedmiu i pół roku Rundy Urugwajskiej ponad 60 z tych krajów wprowadziło autonomiczne programy liberalizacji handlu. Jednocześnie kraje rozwijające się i kraje przechodzące transformację były znacznie bardziej aktywne i miały wpływ na negocjacje Rundy Urugwajskiej niż w jakiejkolwiek poprzedniej rundzie, a są jeszcze bardziej aktualne w obecnym programie rozwoju z Doha. Pod koniec Rundy Urugwajskiej kraje rozwijające się były gotowe przyjąć większość obowiązków wymaganych od krajów rozwiniętych. Jednak umowy dały im okresy przejściowe, aby dostosować się do bardziej nieznanych i, być może, trudnych postanowień WTO, w szczególności dla najbiedniejszych, krajów najsłabiej rozwiniętych. Decyzja ministerialna przyjęta na zakończenie rundy mówi, że kraje zamożniejsze powinny przyspieszyć realizację zobowiązań w zakresie dostępu do rynku w odniesieniu do towarów wywożonych przez kraje najsłabiej rozwinięte i dążyć do zwiększenia pomocy technicznej dla nich. Ostatnio kraje rozwinięte zaczęły dopuszczać bezcłowy i bezkontyngentowy przywóz prawie wszystkich produktów z krajów najsłabiej rozwiniętych. Na tym wszystkim WTO i jej członkowie nadal przechodzą proces uczenia się. Obecny program rozwoju z Doha uwzględnia obawy krajów rozwijających się przed trudnościami, jakie napotykają podczas wdrażania porozumień Rundy Urugwajskiej. System handlu powinien być. bez dyskryminacji, kraj nie powinien dyskryminować swoich partnerów handlowych (przyznając im równe prawa do najwyższego uprzywilejowania lub status MFN) i nie powinien dyskryminować swoich produktów i usług krajowych ani zagranicznych (zapewniających im traktowanie narodowe) swobodniejszych barier negocjacji przewidywalne firmy zagraniczne, inwestorzy i rządy powinni mieć pewność, że bariery handlowe (w tym taryfy i bariery pozataryfowe) nie powinny być podnoszone arbitralnie, stawki taryfowe i zobowiązania do otwarcia rynku są w WTO bardziej ograniczone, co zniechęca do nieuczciwych praktyk, takich jak subsydia wywozowe i zrzucanie produktów poniżej kosztów w celu uzyskania większego udziału w rynku dla mniej rozwiniętych krajów, co da im więcej czasu na dostosowanie, większą elastyczność i specjalne przywileje. Brzmi to jak sprzeczność. Sugeruje to specjalne traktowanie, ale w WTO oznacza to faktycznie niedyskryminację, traktując praktycznie wszystkich jednakowo. Oto co się dzieje. Każdy członek traktuje wszystkich pozostałych członków równorzędnie jako najbardziej uprzywilejowanych partnerów handlowych. Jeśli kraj poprawia korzyści, jakie daje jednemu partnerowi handlowemu, musi zapewnić to samo najlepsze traktowanie wszystkim pozostałym członkom WTO, aby wszyscy pozostali najbardziej uprzywilejowani. Status najwyższego uprzywilejowania (MFN) nie zawsze oznaczał równe traktowanie. Pierwsze dwustronne traktaty MFP ustanawiają ekskluzywne kluby wśród najbardziej uprzywilejowanych partnerów handlowych. W ramach GATT, a obecnie WTO, klub MFN nie jest już wyłączny. Zasada MFN zapewnia, że ​​każdy kraj traktuje równo ponad 140 innych członków. Ale są pewne wyjątki. ORGANIZACJA HANDLOWA Handel negocjacjami Zmiany w zasadach handlu wymagają zgody wszystkich członków WTO, którzy muszą osiągnąć konsensus w toku negocjacji. Ostatnia runda mdash Doha Development Agenda mdash rozpoczęła się w 2001 r. Wdrażanie i monitorowanie Różne rady i komitety WTO dążą do zapewnienia właściwego wdrażania umów WTO. Wszyscy członkowie WTO przechodzą okresową kontrolę swoich polityk handlowych i praktyk. Rozstrzyganie sporów Członkowie WTO wnoszą spory do WTO, jeśli sądzą, że naruszono ich prawa wynikające z umów handlowych. Rozstrzyganie sporów leży w gestii Organu Rozstrzygania Sporów. Budowanie potencjału handlowego WTO ma na celu pomoc krajom rozwijającym się w rozwijaniu zdolności handlowych i umożliwianiu im dłuższego czasu na wdrażanie umów handlowych. Każdego roku organizowane są setki szkoleń dla urzędników z krajów rozwijających się.

No comments:

Post a Comment