Dzisiejszy Rynek Papierów Wartościowych Aktualności Analiza Amplitku Real-Time After Hours Przedsprzedaż Wiadomości Flash Cytat Podsumowanie Quote Interaktywne wykresy Ustawienie domyślne Należy pamiętać, że po dokonaniu wyboru będzie ono dotyczyć wszystkich przyszłych wizyt na NASDAQ. Jeśli w dowolnym momencie jesteś zainteresowany przywróceniem ustawień domyślnych, wybierz ustawienie domyślne powyżej. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub masz jakiekolwiek problemy ze zmianą ustawień domyślnych, wyślij e-mail na adres isfeedbacknasdaq. Potwierdź swój wybór: Wybrałeś zmianę domyślnego ustawienia Wyszukiwania wyceny. Będzie to teraz domyślna strona docelowa, chyba że ponownie zmienisz konfigurację lub usuniesz pliki cookie. Czy na pewno chcesz zmienić swoje ustawienia Mamy przyjemność zapytać Proszę wyłączyć blokowanie reklam (lub zaktualizować ustawienia, aby zapewnić, że javascript i pliki cookie są włączone), abyśmy mogli nadal dostarczać Ci najwyższej jakości wiadomości na temat rynku i dane, których możesz oczekiwać od nas. A Mistyczna Kraina ACE Online Aces High II Aktywne światy Adventure Quest AdventureQuest Worlds Afterworld Age of Conan Age of Empires Online Age of Wushu Air Attack Air Rivals Albatross18 Alien Arena Alien Swarm Allegiance Alliance of Valiant Arms Alliance Warfare Allods Online Americas Army 3 Anarchy Online Ancient Summoner Andromeda 5 Animal Jam Anno Online Aragon Online Aranock Online Arenas of Glory Argo Online Armada Online Armagetron AdvancedStarcraft II: siedem powodów, aby powrócić z Legacy of the Void Nowa gra StarCraft jest tuż za rogiem, dzięki czemu to niechlujne święto dla wszystkich fanów RTS, a dokładniej dla mnie. Znajome podekscytowanie powróciło w oczekiwaniu na Legacy of the Void, które czułem tylko dwa razy od 2017 roku, a towarzyszy mu wiedza, którą będę grał, dopóki moje oczy nie będą bolały. Jestem, bez wątpienia, kwintesencją fanów i jestem tam, dlaczego wracam do ostatniej części trylogii, a także dlaczego powinieneś być. Subskrybuj PCGamesN na YouTube Koniec dziesięcioletniego projektu Jak omówiłem z głównym producentem Chrisem Sigaty w naszym wywiadzie na WCS Finals w tym roku, jest to koniec długiego projektu dla Blizzarda. Oznacza to, że nie tylko powinien być kulminacyjnym końcem opowieści, ale nie ma miejsca na nic, co mogłoby pozostać na stole. Niezależnie od tego, jakie plany zostaną ujawnione w Blizzconie, w jaki sposób gra będzie wspierana w nadchodzących miesiącach i latach, jest to kulminacja ponad dekady projektowania doskonałych kampanii dla pojedynczego gracza w StarCraft II. Cokolwiek pomyślisz o tej historii, kolejne dwadzieścia takich misji to mile widziana uczta. Plus: Nagroda filmowa Blizzarda na końcu. Tak. Moment Protossów Teraz jest czas, kiedy Protossi osiągają swój wielki, niepowtarzalny wpływ na wszechświat, tak jak wcześniej Terranie i Zergowie. Dzieje się tak w formie nie tylko zmieniających galaktyki bitew historii, które nieuchronnie będą rozgrywać, ale sposób, w jaki walka Protosów jest znaczącym odejściem od tego, co było wcześniej. Są twardsze, bardziej wartościowe jako jednostki i przenoszą super-tech na pole bitwy. To nadchodzi jako Włócznia Aduna, potężny okręt flagowy, który będzie padał śmiercią, żołnierze lub cokolwiek innego, czego możesz potrzebować z nieba podczas kampanii. Konkurencyjny restart StarCraft II to coś więcej niż tylko jeden gracz, a światowa spuścizna e-sportu została zbudowana na szczycie lat. Jest mało prawdopodobne, aby Legacy of the Void przywrócił ją na szczyt rozgrywek konkurencyjnych, ale wprowadza pewne duże zmiany w formule, aby zachować świeżość. Rozpoczęcie liczenia robotów zostało dostosowane w celu szybszego budowania armii i szybszego podejmowania decyzji. Zasoby w przeliczeniu na bazę są również wymieniane, aby wymuszać mniej turkotów, więcej walk, a tym samym lepszych gier. Pomimo długiej, długiej fazy beta, wciąż nie wiemy dokładnie, jaki wpływ będzie to miało na najwyższy poziom, ponieważ najlepsi gracze koncentrowali się na ostatnim sezonie Heart of the Swarm, który kończy się na kilka dni przed ekspansją. Widzenie tego, co znajdą w ciągu najbliższych miesięcy, będzie fascynujące. Oprócz tego są to zwykłe dodatki do gry w postaci nowych jednostek i zdolności dla każdej frakcji. Wszystkie one przeszły przez wiele dużych zmian w fazie beta i nadal są bardzo niestabilne. Blizzard starał się, aby byli jak najbardziej wpływowi, z wiedzą, którą oni będą w stanie zestroić w razie potrzeby. Spodziewaj się wielu trafień od Protossów Adepta, który ciągle znajduje się na szczycie łamanych list dzięki kombinacji wysokich obrażeń i dużej prędkości. Tymczasem Liberator służy jako latający oblężniczy czołg dla Ziemian z wszystkimi przerażającymi implikacjami, jakie się kryją. Równoważenie również stanowiło wyzwanie. Zergowie mają chyba najbardziej ekscytujący dodatek, Lurkers powracający z Brood War, by zapewnić sobie śmierć w linii prostej. Odtwarzanie i oglądanie tych nowych opcji będzie zupełnie innym doświadczeniem. Zautomatyzowane turnieje Legacy of the Void oferuje zupełnie nowy sposób gry rankingowej w formie zautomatyzowanych turniejów. Są to specjalnie ustawione w czasie nawiasy graczy, którzy będą walczyć przeciwko sobie w formacie pojedynczej eliminacji w dni powszednie lub większe turnieje 6-rundy ze sceną grupową w weekendy. Zamiast nieco nieskończonego grindowania drabiny, daje to bardziej uporządkowany sposób na awansowanie w szeregach i ogranicza długość gry do 25 minut, aby pasował do określonych okresów. Jest to dobry sposób na ćwiczenie dla głównych lig, jeśli chodzi o aspirujących zawodowców, podczas gdy bardziej nieformalny gracz doceni ścisły harmonogram. Tryb archontowy Ten nowy tryb rozgrywki, który jest przypadkowy, jest już bardziej popularny niż się spodziewałem. Pozwalając dwóm graczom kontrolować jedną frakcję na polu bitwy, maksymalizuje ich potencjalną umiejętność gry, dzieląc obciążenie gry między dwie. Dla ciebie i dla mnie oznacza to pozyskanie przyjaciela, który wykona całą pracę związaną z makrami podczas mikrowania armii i pozostawi ci kogoś, kogo winić, gdy wszystko pójdzie nie tak. Jednak na poziomie pro, okazało się popularne jako hiper-konkurencyjny tryb 2v2, w którym gry najbardziej utalentowanych osób mogą wymusić jeszcze większą wydajność i wybuchowy efekt ze swojej armii. Jest mało prawdopodobne, aby zastąpić 1v1 jako główny punkt sceny pro StarCrafta, ale jestem podekscytowany, aby dowiedzieć się, jak daleko może się to równać z e-sportem. Tryb kooperacji Wcześniej znany jako Dowódcy sprzymierzeni tryb kooperacji to seria wstępnie skonstruowanych misji, które pozwalają tobie i przyjaciołom przenosić postacie ze świata StarCraft do bitwy i wykorzystywać ich unikalne umiejętności, aby przynieść gorącą śmierć i uzyskać zwycięstwo. Wyraźnie zainspirowany popularnością MOBA i misjami komandosów Warcraft 3, kooperacja to zupełnie inny sposób gry w SC2 i zapewnia mu bardzo potrzebny niekonkurencyjny tryb dla wielu graczy, aby urozmaicić rozgrywkę. W tej chwili nie jest znana gra fabularna i rozgrywka, dokładna struktura i liczba misji nie jest znana, ale będziesz ulepszał swoją postać podczas gry, wyrównując je, by uzyskać dostęp do nowych umiejętności. Każda rasa ma więcej niż jednego możliwego dowódcę, pozwalając ci wybrać styl gry odpowiedni dla ciebie i twojego partnera. I to z czego jestem naprawdę podekscytowany. Co was wszystkich rozgrzewało i StarBothered Daj nam znać w komentarzach poniżej.
No comments:
Post a Comment